diumenge, 28 de setembre del 2008

Retorn als entrenaments - Estrena de les Rodes

Que difícil es tornar als inicis...., tornar a entrenar, agafar aquella forma o puntet amb el que et venien ganes de fer moltes coses!!! Però quan es fa un "parón" o es te un mal any amb lesions que et desmotiven i et deixen poques ganes d´entrenar, tornar a engegar es duríssim!!
El temps va passant i quan te'n dones compte veus que no pot ser!
Es el que m'ha passat a mi, i des de fa una setmana torno a entrenar... que dur es!
Això de veure com et canses de seguida, sobretot els primers dies, fent exactament el mateix que feies o menys, fa molt difícil no desanimar-te! Sincerament.... es sorprenent lo fluix que estic!!!!!.
Però com tot a la vida s'ha d'anar a poc a poc per que el cos s'hi acostumi i sabent que serà molt dur durant un temps.
Ara ja estic una miqueta millor, però encara em falta molt per estar com abans, encara que amb constància segur que tornaré a la forma enyorada.
També es notícia l'estrena, aquest cap da setmana, de les tant esperades rodes zipp 404 que em vaig comprar ara fa 4 dies. Van arribar dijous al mig dia i a la tarda ja les vaig muntar a la bici. Que maques i impressionants que son, i que poc que pesen!!!
Quan vam sortir a rodar el dissabte amb el Cesc i un amic seu, el Pep, ja en tenia ganes! Varem fer uns 63km i les primeres sensacions amb les zipp van ser impressionants, semblava que la bici anés sola, indescriptible! Tenen una rodar silenciós i sembla que volis.
Pel poc que les he fet servir, només dir que van realment de meravella i que queden espectaculars un cop muntades.
Ara ja no tinc cap excusa per no pedalar!

3 comentaris:

Cesc ha dit...

Va, va, gandúl!
No tantes rodes i més entrenar!!! Bé...parlo per mi mateix també!

lluis ha dit...

Pim pam, pim pam Àlex, pas a pas que la temporada vinent has de fondre l'asfalt

Alex ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.