diumenge, 7 de setembre del 2008

IX Berga-Queralt-Berga

Avui s´ha celebrat una nova edició de la Berga-Queralt-Berga que ha comptat amb una inscripció de 127 participants. El dia estava un pel tapat a Queralt però feia una temperatura agradable. La sortida s´ha donat a les 9.30h. del matí i ha estat força ràpida; com ja se sap, els nervis.... Jo he fet una sortida normal, ja que degut a que fa força dies que no corro he hagut de reservar o si no em passa factura, la pujada fins a dalt m´ha costat i em notava les cames però he anat pujant amb un grupet fins a dalt força be. El mes dur estava fet i ara tocava baixar, però s'ha de ser una mica tècnic ja que hi ha trossos un pel complicats. He intentat agafar un ritme a la baixada i controlar que no em passessin, però la gent baixa molt ràpid i al final he hagut de fer un canvi de ritme, esprintant perquè m´havien atrapat, per evitar que em passessin. Al final he fet 1:06:05, estic content del temps ja que pensava que ho faria amb algo més. Ha estat una cursa molt maca però dura, ja se sap. També hi han participat gent de l'equip com el Marc Pujals amb 1h 04' i els dos cracks en Roger Pey i en Marc Borrellas que han entrat junts a meta amb 1h 08m 34s, es a dir que si m'adormo m'agafen!! Com anaven!! Es nota que pugen fort i que tenen un bon entrenador com el Cesc. També destacar la segona posició de la general d'en Rafa Parés, company de club. En fi, només queda donar les gràcies als companys de l'equip que estaven repartits per tot el recorregut i que no han parat d'animar-nos, s'agraeix molt. Us la recomano, encara que sigui dura, ja que es molt maca. I ara a esperar la pròxima!!




Perfil de la cursa...




Estirant abans de la sortida i xerrant amb la gent de l'equip...
Fent l'esprint final abans d' arribar a meta ...



La imatge ho diu tot: content !!!!!!!!!!!!!!!!






1 comentari:

Alba ha dit...

Felicitats per al blog, Àlex! Ara l'has d'anar actualitzant, eh?
I felicitats per la cursa també. No sé si em vas veure. Estava a la Font Negre