dilluns, 8 de desembre del 2008

Mitja de Mataro

Ahir es va celebrar la XI Mitja Marató de Mataró, amb 1900 corredors, vaig anar amb el Joan julia ja que volia baixa temps. Matí tapat pero bona temperatura i no fa fred, a las 10 es dona la sortida es va molt rapid com sempre i a mes fa baixada
Jo com sempre començo fort pero sense ana anar a tope, es va molt rapid i aixo voldra dir que sera cursa no complicada.
A mesura que pasan els quilometres veig que em trobo be paso els 5 km amb 21.15 bon ritme, s´arriba a la nacional carretera plana, passo el 10 amb 42.40, bon temps i m´anima molt i tinc les cames força be veig que corro per sota de 4.30, seguixo aixi, intento no pasarme de ritme ja que si no ho pagare al final, al quilometre 16 el faig amb 1h 09 15, ja quedava menys pero els 2km em costen una mica ja que del 19,5 al 20 hi ha una mica de pujadeta que em passa factura i arribo amb un temps de 1h33m20.
El Joan va fer 1h 38 i aixo que va tindre problemes amb el besso esquerra que tenia dolor, enorabona
Temps raonable pero no acabo conten ja que volia haver baixat de 1h32, degut que es una cursa molt rapida. Ara a seguir entrenan
Us recomano aquesta cursa per la gent ,l´animació del public, el circuit molt pla i rapid pero sobretot per l´obsequi que et donen al arribar, una bossa d´esports amb productes i com pesa!!!!!!!