diumenge, 14 de desembre del 2008

La meva altra afició

Dons si no tot es sport, tambe en tinc d´altres com el radio control, aquest es un hobby molt divertit i entretingut ja que apart de jugar, el tens que mantindre i fer reparacions si es trenca algo, jo concretament tin un cotxe d´escala 1/8, i quan estas jugan et treus tota l´adrenalina que portes a sobre. Ahir dissabte vaig anar al circuit de la trinitat vella amb un company que tambe es aficionat, i realment jugar en un circuit es ja sensacional i una passada!!!!!!! sincerament, a mes que corres amb altres aficionats tens que esta pendent nomes del teu cotxe i saber entra be a les corves, de tan en tan fas ajust al cotxe per millorar el rendiment i posibles problemes que et surtin. Realment vaig disfrutar molt i va ser espectacular. Tambe cal dir que aquest hobby es una mica car, pero val la pena sincerament.






Aqui teniu el meu bolit , es realment una passada